woensdag 5 augustus 2015

Dag 9: We reizen verder naar Palenque

Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen, de een wat langer dan de ander. Uiteindelijk zijn we allemaal wakker en hebben we de koffers alweer gepakt. We laten ze nog even in de kamer staan en gaan op zoek naar een tentje voor ontbijt. De receptioniste weet een leuke tent en daar gaan we dan ook maar naartoe.

Hier hebben we een heerlijk ontbijt op, volgens Twan het lekkerste tot nu toe. En inderdaad het smaakt allemaal prima. De bijzondere sapjes, scrambled eggs, verschillende soorten fruit, we laten het ons goed smaken.

Daarna terug naar het hotel, de laatste spullen in de koffer, uitchecken en hup daar gaan we weer op naar onze volgende bestemming.

De autorit verloopt voorspoedig, we worden alleen een beetje zout van de vele verkeersdrempels op de weg (lees bulten). Te pas en te onpas liggen ze op het asfalt.

Aangekomen bij ons nieuwe hotel kijken we onze ogen uit, het ligt midden in het woud en we zien alleen maar groen en horen de nodige vogels. Er schijnen ook apen en ara's te zitten, dus wie weet spotten we nog wat.

Zoals steeds deze vakantie gaan we eerst voor de lunch voordat we een duik nemen in het zwembad. Hier blijven we heerlijk de rest van de middag en genieten we van onze omgeving.

's Avonds nog lekker wat gegeten en op tijd naar bed, we hebben morgen een lange dag voor de boeg!